استاندار استان قزوين
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

استاندار قزوین با بیان اینکه آوج در بن بست قرار ندارد گفت: الفبای حداقلی عدالت ، توجه به کل استان است.

مرتضی روزبه در سخنرانی که در محل مصلی نماز جمعه  شهر آوج  انجام داد با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه بیان کرد:خدا را شاکرم که در طلیعیه ماه شعبان  توفیق حضور در نماز جمعه  برایم  فراهم شد.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی بحث گازکشی و مسائل عمرانی از جمله دغدغه این شهرستان است گفت: برای ارتقاء و پیشرفت یک منطقه قاعده کلی داریم حمایت دولت و عمده خوده مردم بخش عمده ای از آن است که راه سومی وجود ندارد.

روزبه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها به مساله استفاده از ظرفیت های داخلی تاکید کرده اند  اظهار داشت:دولت آنچه در توان داشته انجام داده است و بعد از این هم انجام می دهد در این راستا همت در اراده مردم باید تکمیل کننده کار دولت باشد.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: چرا شهرستان  آوج نسبت به اقدامات انجام شده آن طور که باید و شاید رشد نکرده است در داخل و بیرون از این شهرستان افراد نخبه و خیری وجود دارند که از این افراد باید استفاده کرد.

مرتضی روزبه با بیان اینکه شهرستان آوج در بنبست قرار ندارد عنوان کرد: آوج  یکی از حلقه های  مواصلاتی کشور است که شرایط اقلیمی خوب و مناسبی دارد.

وی با تاکید بر این که باید صاحبان ثروت دعوت شوند گفت: نمی توانم قبول کنم که آوج محروم است  محرومیت را می فهمم چه امکاناتی باید می بود که نیست؟

روزبه ادامه داد: باید وقت بگذاریم و مردم این شهرستان را که رفته برگردانیم  اگر حرکت جانانه ای انجام گیرد می توان وضعیت را بهتر نمود.

استاندار قزوین با بیان اینکه صاحبان سرمایه باید به صورت مساوی در استان تقسیم شوند اظهار داشت: توسعه و پیشرفت در سطح استان باید همه مناطق را شامل شود نه تنها یک بخش و مجموعه خاصی را. در این میان باید گفت: الفبای حداقلی عدالت توجه به کل استان است.

مرتضی روزبه بیان کرد: در جلسه مدیران کل استان  بر توسعه همه جانبه استان با نگاه کلی تاکید شده است.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج , محروميت , شهرستان آوج , فرمانداري آوج , آواي آوج , آوج نيوز , نيوز آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز2
ت : سه شنبه 13 خرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی